Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 
Declaratia SAF-T pentru contribuabilii mijlocii - in al 12-lea ceas

Declaratia SAF-T pentru contribuabilii mijlocii - in al 12-lea ceas

Multe firme au amanat achizitia unui sistem ERP pana in ultimul moment. Multi contabili au amanat analiza datelor si a posibilitatilor de raportare in speranta ca firmele care produceau programele pe care le foloseau vor produce la timp mult-prea-complicata declaratie 406 SAF-T. Dar, surpriza (sau nu)... Citește
Integrare intre doua sisteme ERP - Studiu de caz: Omnia Europe SA implementeaza Synapsa

Integrare intre doua sisteme ERP - Studiu de caz: Omnia Europe SA implementeaza Synapsa

Compania are o activitate complexa de productie, import si export. Aflata in lista "contribuabililor mijlocii", compania trebuie sa inceapa de la 1 ianuarie 2023 transmiterea declaratiei 406 SAF-T. In aceste conditii, s-a contractat Synapsa... Citește
De ce antreprenorii nu iubesc contabilitatea (sau cum sa conduci masina fara sa reglezi oglinzile)

De ce antreprenorii nu iubesc contabilitatea (sau cum sa conduci masina fara sa reglezi oglinzile)

Contabilitatea romaneasca este codificata astfel incat sa foloseasca perfect STATULUI. Si, deci, nu TIE, MANAGERUL firmei... Sa zicem ca ai imprumutat o masina de la un amic. Intamplator, el are 2,1 metri inaltime... Citește
Cum se poate realiza o analiza de tip Profit si Pierdere?

Cum se poate realiza o analiza de tip Profit si Pierdere?

Un raport financiar de tip Profit si Pierdere (Profit &Loss) se refera la sintetizarea veniturilor, costurilor si cheltuielilor inregistrate in decursul unei perioade. Pe langa bilant si situatia fluxurilor de trezorerie, un raport P&L te ajuta sa evaluezi performanta dar si sa identifici eventualele motive pentru care exista dificultati financiare in cadrul societatii Citește
Activ si pasiv in contabilitate

Activ si pasiv in contabilitate

Acesta este o definite simpla pentru persoanele (de exemplu antreprenorii) care sunt (bineinteles) in situatia de a avea nevoie sa inteleaga balanta de verificare a firmei. Un activ este o resursa controlata de catre o societate ca rezultat al unor evenimente anterioare si care se asteapta ca in viitor sa aduca beneficii economice societatii. Un pasiv este o obligatie curenta pentru o companie provenita din evenimente anterioare, prin a carei stingere este de asteptat ca respectiva companie sa renunte la anumite resurse care incorporeaza beneficii economice... Citește
Contabilitate - pe scurt

Contabilitate - pe scurt

Contabilitate - pe scurt; Mic dictionar de termeni specifici. Citește