Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Implementare

Servicii de implementare



securitatea datelor Uneori, înaintea implementării pot aparea o serie de temeri față de procesul de schimbare a programelor. Cum ar fi:

  • activitatea firmei ar putea avea întreruperi
  • salariații ar putea să fie refractari la schimbare
  • salariații nu vor avea timp să opereze de două ori în două programe (cel nou și cel vechi) în paralel
  • programele nu vor merge cel puțin la fel de bine că cele vechi
  • sistemul în general ar putea să nu le indeplinească, de fapt, cerințele pe care le așteptau de la el.

Daca etapa de analiza a fost parcursa corect, atunci aceste temeri sunt diminuate, intrucat o multime dintre intrebari au gasit deja raspuns si nu este nevoie de "noroc" acolo unde este cunoastere.

Mai mult, procedurile de implementare Synapsa sunt create pentru a ușura și simplifica acest proces.

Practica de implementare Synapsa cuprinde următoarele etape:

Stabilirea structurii

Initializarea datelor

Urmeaza introducerea in aplicatie a stadiului inițial, de pornire pentru:

  • Contabilitate, inclusiv financiar și comercial
  • Stocuri, obiecte de inventar, mijloace fixe
  • Prețuri și tarife
  • Contracte
  • Personal
  • Alte initializari

Initializarea datelor de pornire se poate realiza prin urmatoarele metode:
- Incarcarea (upload) in aplicatie a datelor sub forma de fisiere excel, in anumite formate standardizate in aplicatie. Aceasta este cea mai rapida metoda si prin aceasta se asigura si faptul ca beneficiarul a verificat in prealabil datele de pornire
- Incarcarea in aplicatie a datelor de catre echipa Synapsa, date ce i-au fost transmise de catre beneficiar. Aceste date sunt fie exporturi de date din vechile programe ale beneficiarului, fie fisiere create de beneficiar. Aceasta metoda este mai lenta intrucat necesita transformarea fisierelor si verificarea lor si de echipa Synapsa inainte de upload. In plus, intrucat este vorba de servicii adiacente, este contra cost.
- Migrarea datelor direct din aplicatiile (bazele de date) vechi ale beneficiarului in Synapsa. Aceasta este metoda cea mai costisitoare in timp si bani, intrucat necesita analiza bazei de date respective si crearea unui program software pentru migrarea datelor. Aceasta metoda este aplicabila in cazul proiectelor in care este necesar transferul unei cantitati mari de date.

Mai mult, de obicei, la implementarea unei noi aplicatii, este momentul optim pentru evaluari de proceduri si pentru "curatenie" in date. De aceea, de multe ori, inainte sau dupa importul datelor, se mai fac si ajustari manuale.

In functie de metoda aleasa si de marimea bazei de date, acest proces de initializare a datelor poate dura de la cateva zile la cateva luni.

Verificarea datelor

Corectitudinea datelor preluate este evaluata in doua moduri:
- fata de situatiile cunoscute drept corecte din vechile programe
- prin metodele si alertele de verificare incrucisata din Synapsa.

Proceduri si instruire

Derulare si Monitorizare

  • Ziua "Z" - Începerea operării
  • Tratarea excepțiilor prin:
    - mentenanta sistemului,
    - asistenta din partea echipei de suport Synapsa si
    - proceduri rapide create de conducerea firmei beneficiare
  • Analiza implementării

Ziua "Z" - nu este necesar sa fie o singura zi. Ea este de obicei o alta zi pentru fiecare subsectiune sau departament. Cu cat "marele" moment de pornire se poate diviza in mai multe "momente" mai mici, cu atat mai bine. In acest fel, orice exceptie poate fi tratata mai usor, fara a incurca fluiditatea derularii activitatii in firma.