Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Resurse Umane

Functiuni de 5

  • Automatizarea generarii documentelor de personal in baza formatelor predefinite
  • Template-uri pentru toate tipurile de documente de personal: contracte de munca, acte aditionale, etc
  • Documente incarcate in aplicatie, asociate personalului, cum ar fi diplome, certificari, etc
  • Alerte asociate la documentele asociate
  • Posibilitaeta de a repartiza personalul pe: centre, puncte de lucru/sucursale, departamente, formatii

Synapsa HRM integreaza o gama larga de facilitati pentru gestionarea fortei de munca in echipe de orice dimensiune.

Aplicatia este web-based, la fel ca si intregul sistem Synapsa ERP.
Toate documentele se stocheaza in cloud sau in serverul firmei.
Nu este necesar sa fii la birou pentru a lucra la intreaga capacitate.

Functiunile sunt organizate in 5 aplicatii, iar ariile de functionalitate acoperite sunt: Personal, Salarizare, Normarea muncii, Recrutare, Portal intern.

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

Avantaje
  1. Cresterea eficientei activitatii in cadrul departamentului de resurse umane
  2. Diminuarea eforturilor depuse in activitatile curente privind salarizarea si evidenta personalului
  3. Crearea si pastrarea unui istoric bogat al datelor de personal si salarizare, ce poate fi consultat oricand
  4. Departamentul de resurse umane are acces rapid la o baza de date unica, actualizata in timp real, care include toate informatiile relevante despre angajatii companiei

Functiuni de baza

  1. Ofera informatii detaliate necesare pentru administrarea eficienta a proceselor de resurse umane:
    • - date personale
    • - datele contractului de munca
    • - date despre familie
    • - date despre concediile medicale
    • - studii si calificari
    • Aplicatia faciliteaza exportarea (completata cu date de personal) de documente in format .doc/.docx, pentru diferite situatii:
      • - contracte de munca
      • - acte aditionale
      • - suspendarea/incetarea contractelor de munca
      • - si alte documente diverse
      Toate aceste tipuri de documente sunt configurabile.

Aplicatia Personal este integrata nativ cu toate celelalte aplicatii din suita Synapsa ERP.

Salariati - parteneri cu rol intern

In Synapsa, redundanta datelor este tratata cu maxima seriozitate. Pentru aceasta, este necesar ca orice persoana fizica sau juridica ce intra in relatii cu compania, sa apara o singura data in sistem. Un partener poate avea mai multe roluri cumulativ: Furnizor, client, responsabil, sofer, agent si orice alt rol, inclusiv "salariat". Aceasta inseamna inclusiv, ca datele personale aferente acestei persoane sunt stocata o singura data, intr-un singur loc, si pot fi accesate simultan, sub diferite forma, in punctele de interes.
In acest fel, un salariat poate fi regasit si in contabilitate in relatie cu conturile aferente drepturilor de personal - acelasi salariat pentru toate conturile, aceeasi intrare in baza de date ca si in salarii.
Astfel, orice fisa de persoana, precum si orice fisa de cont asociat vor putea sa fie "imperecheate" cu usurinta.

Note contabile de salarii, repartizata pe centre

Nota contabila de salarii se obtine automat in Contabilitate. Ea poate sa fie configurata sintetica sau analitica, pe centre/departamente sau cumulat, in functie de repartizarea salariatilor individual pe aceste centre. Obiecte de inventar date in folosinta salariatilor

Tot datorita integrarii datelor, fisele de obiecte de inventar data in folosinta catre salariati sunt evidentiate in legatura directa cu fiecare salariat in parte - acelasi din programele de personal si salarii. Obiectele de inventar in folosinta sunt urmarite in programul de Gestiune.