Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Politica de utilizare a cookie-urilor

Vanzari/Facturare

Functiuni de 5

  • Contabilizare automata, instanta, a tuturor facturilor, indiferent de complexitate, valute sau regim de TVA, in baza politicilor contabile prestabilite
  • Contabilizare automata, instanta, a incasarilor cu numerar sau card, aferente facturilor emise, in baza politicilor contabile prestabilite
  • Emiterea bonurilor fiscale odata cu emiterea facturilor ce se incaseaza in acelasi timp
  • Facturare cu scadere automata din gestiune, pentru orice fel de articole, marfuri la pret de depozit sau retail, materiale, produse, etc.
  • Facturare cu scadere ulterioara din gestiune, in baza facturii
  • Facturi in valuta, invoice, credit note
  • Facturarea ratelor, in baza de contract
  • Facturarea serviciilor recurente, in baza de contract
  • Facturare chirii si utilitati, in baza de contract
  • Facturare in baza de liste de preturi diferite pe centre, departamente sau puncte de lucru
  • Carnete diferite de facturi si chitante, grupuri de utilizatori, pe centre, departamente sau puncte de lucru
  • Oferte, proforme, avize, livrari, certificate de garantie
  • Scadentare precise de facturi cu sold, in lei si in valuta
  • Fise de clienti, istoric valoric, istoric pe articole.
  • Top vanzari, evolutie vanzari pe clienti si pe articole.

Synapsa CRM integreaza o gama larga de facilitati pentru gestionarea activitatilor legate de managementul relatiei cu clientii, organizate in 4 aplicatii de baza: vanzari/facturare, contracte, preturi si tarife si retail. In afara de acestea, in alte aplicatii aferente anumitor industrii, relatia cu clientii este gestionata in mod specific.

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

Aplicatia Synapsa Facturare include urmatoarele facilitati de baza:

  • Datele clientilor persoane fizice se citesc automat din site-ul ANAF dupa codul fiscal
  • Facturarea marfurilor din stoc
  • Facturarea marfurilor pe baza de liste de preturi si politici comerciale
  • Facturarea serviciilor pe baza de liste de preturi
  • Facturarea in baza contractelor de: abonamente, rate sau vanzare in transe
  • Emiterea avizelor de expeditie si apoi transformarea lor in facturi
  • Emiterea avizelor de expeditie cu pret 0 si apoi transformarea lor in facturi
  • Facturarea in valuta: invoice, credit note
  • Cursul valutar citit din site-ul BNR
  • Oferte in lei si in valuta
  • Proforme in lei si in valuta
  • Certificate de garantie
  • Liste de livrare
  • Creaza formulare multiple de listare a facturilor sau asociate facturilor: factura in lei, factura in valuta, invoice, credit note, lista de livrare
  • Contabilizarea automata pe baza de politici pre-configurate de catre departamentul de contabilitate
  • Evidenta automata a iesirilor din gestiune, cu transparenta si trasabilitate.
 

Scopul principal al acestui program este acela de a emite rezolva toate procesele legate de facturare.

Dupa cum se stie exista multe metode de a emite facturi, ce difera in special in domeniile:

- articolele ce se comercializeaza: marfuri, servicii

- metodele de tarifare a serviciilor

- metodele de gestionare a marfurilor (gestionate sau nu)

- metodele de stabilire a preturilor de vanzare a marfurilor

- documentele premergatoare facturarii: contracte, comenzi, avize de expeditie;

Programul faciliteaza facturarea marfurilor si serviciilor pe baza de lista de preturi sau a marfurilor direct din stoc.

Listele de preturi se definesc cu ajutorul programului Synapsa Politici de preturi si tarife.

Articolele comercializate pot fi gestionabile sau nu (acesta este un atribut individual al articolelor). In cazul articolelor gestionabile acestea pot fi scazute din stoc odata cu facturarea.

Precizare in privinta metodei de gestionare a marfurilor: acestea sunt organizate prin intermediul programului de gestiune in gestiuni la pret de achizitie sau la pret de vanzare. In functie de tipul gestiunii alese, programul de facturare creaza automat notele contabile aferente iesirii din gestiune.

Formularele pot fi personalizate.

 

Legaturile cu alte programe din suita Synapsa:

- Odata cu facturarea se produc automat inregistrari contabile, vizibile in programul de contabilitate.

- Daca articolele facturate sunt gestionabile se va inregistra si scaderea lor din stoc , cu efecte vizibile in programul de gestiune. Precizare: daca articolele vandute se regasesc in mai multe gestiuni - la care operatorul are drepturi - programul va cere alegerea celor din care se face scaderea.

- Programul poate factura pe baza de contracte - urmarind configurarea introdusa in programul de contracte.

- Facturarea direct din lista de preturi se realizeaza pe baza listelor de preturi create in programul Politici de preturi si tarife, unde se dau si drepturile de acces operatorilor asupra listelor.

Clienti - parteneri cu rol intern

In Synapsa, redundanta datelor este tratata cu maxima seriozitate. Pentru aceasta, este necesar ca orice persoana fizica sau juridica ce intra in relatii cu compania, sa apara o singura data in sistem. Un partener poate avea mai multe roluri cumulativ: furnizor, client (si orice alt rol) - si in acestea poate fi incadrat in mai multe conturi contabile.
Aceasta inseamna inclusiv ca datele aferente acestei entitati sunt stocata o singura data, intr-un singur loc, si pot fi accesate simultan, sub diferite forma, in punctele de interes, ca de exemplu: la facturare si in acelasi timp in registrul de Vanzari sau in declaratiile 390/394.
In acelasi timp, orice fisa de client se poate obtine in acelasi rapoart pentru toate conturile in care este implicat, cum ar fi 4111, 419, 418, 4118 - deci inclusiv avansuri, facturi neintocmite, clienti incerti sau in litigiu

Note contabile aferente facturilor

Synapsa contine un sistem bine pus la punct si automatizat de inregistrare automata a facturilor in contabilitate, oricat de complexe ar fi si indiferent ce contin: marfuri, produse, servicii, chirii, utilitati, etc.

Scaderea stocurilor odata cu factura sau ulterior

Synapsa contine un sistem flexibil de a inregistrare a miscarii stocurilor in legatura cu facturarea, pentru situatii diverse, de la cele mai simple la cele mai complexe, in lei si in valuta. Iesirea din Gestiune este urmarita in programul de Gestiune si - in cazul vanzarii produselor proprii - si in programul de Productie.

Listele de preturi

Listele de preturi pot fi folosite in programele Facturare, Contracte, Retail si Restaurant.

Contractele

Notele contabile inregistrate in programul de Comercial sau Contabilitate pot sa fie asociate la Contracte, astfel incat ulterior sa se poata extrage rapoarte aferente veniturilor/cheltuielilor si respectiv incasarilor/platilor efectuate la acele contracte.