Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Politica de utilizare a cookie-urilor

Registratura

Synapsa Registratura - gestioneaza documentele de intrare-iesire sau interne ale firmei. Scopul acestui program este inregistrarea centralizata a corespondentei in firma, fie si numai ca referinta, numerotarea intrarilor si iesirilor pentru a pastra ordinea.

Functiuni de baza


  1. Permite inregistrarea centralizata a corespondentei companiei
  2. Emite numere automate de inregistrare pentru corespondenta
  3. Permite cautarea corespondentei dupa multiple criterii
  4. Se inregistreaza elemente ca:
    • partenerul extern si persoana de contact a partenerul extern
    • partenerul intern sursa si destinatie
    • mijlocul de transmisie/receptie (mail,fax, curier, telefon)
    • date despre document: tip, numar, data, valoare, explicatii
    • la o intrare/iesire se pot atasa documente
    • avizare, persoana care isi da avizul
    • termen de solutionare, data solutionat

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

Alte functiuni

La o inregistrare din Registratura se pot atasa un numar nelimitat de documente. Documentele pot avea alerte individuale.

Datele partenerilor persoane juridice se citesc automat din site-ul ANAF dupa codul fiscal.

  1. Listele de parteneri sunt unice in intreg sistemul ERP
  2. Partenerii interni (salariati) sau externi (furnizori, clienti, etc) au o serie de atribute ce pot fi retinute in sistem:
    • datele personale, sau ale firmei
    • adrese
    • date de contact
    • persoane de contact, si acestea cu datele lor de contact