Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Tablou de bord

Tabloul de bord este o zona de administrare individuala in care utilizatorul isi poate aseza dupa plac:
- functiunile din aplicatie la care are acces
- graficele create cu ajutorul aplicatiilor Indicatori si Generatorul de Rapoarte.

Separat, poate opta pentru un tablou de bord pe centre, in care apar diferite operatii si alerte, separate pe centre si subcentre.

Synapsa integreaza o gama larga de facilitati pentru organizarea si administrarea firmei.

Aplicatia este web-based, la fel ca si intregul sistem Synapsa ERP.
Toate documentele se stocheaza in cloud sau in serverul firmei.
Nu este necesar sa fii la birou pentru a lucra la intreaga capacitate.

Mai mult, Synapsa este ideal pentru companiile cu puncte de lucru aflate la distanta, pentru ca este special creat pentru a putea permite orice structura administrativa, astfel incat, in orice moment sa se poata extrage rapoarte de eficienta pe: centre, puncte de lucru, departamente, echipe, persoane.

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

  • Permite definirea de categorii de link-uri
  • Permite gruparea linkurilor in acele categorii

Tabloul de bord functioneaza in legatura cu toate celelalte aplicatii din suita Synapsa. Scopul este de a aduna si repartiza operatiile sau rapoartele din toate celalte programe, pentru a le avea la indemana dupa preferinta.

Cum functioneaza

In oricare dintre aplicatiile Synapsa exista 5 zone din care pot fi accesate operatiile:
1. Meniul principal, continand aplicatiile
2. Meniul aplicatiei (da click pe patratelul aplicatiei si iti va aparea meniul aplicatiei)
3. Istoricul ultimelor meniuri folosite (lista din stanga ecranului
4. Operatii preferate (in centrul ecranului)
5. Operatii selectate pentru tabloul de bord (lista din dreapta ecranului).
Pentru a selecta o operatie favorita, dai click pe steluta din dreptul operatiei respective, in istoric (4).
Pentru a selecta o operatie in tabloul de bord, dai click pe busola din dreptul operatiei respective, in istoric (4).

Deci pentru a selecta un link sa apara in tabloul de bord, intri in aplicatia de origine si dai click pe mica busola din dreptul lui. De indata, acesta se va colora in albastru si isi va face o copie in lista din dreapta ecranului (5).
In acelasi timp, va aparea in tabloul de bord, intr-o lista numita cu numele programului de origine.
Un link poate fi mutat in alt grup de linkuri, ce poate fi creat interactiv, folosind sagetica albastra curba.

Grafice

Utilizatorul poate include in tabloul sau si linkuri catre grafice sau tabele create in aplicatiile de Indicatori si Rapoarte.

Tabloul pe centre

Optional, daca in firma cunt definite centre, un utilizator poate vedea tabloul centrelor. Accesul pe centre se poate acorda diferentiat, deci un utilizator poate vede un singur centru sau subcentru sau mai multe. In cadrul fiecarui centru se pot vedea mai multe categorii de operatii, documente, sau alerte.