Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Politica de utilizare a cookie-urilor

Asistență

Servicii de Asistență



mentenanta sistemului software Sistemele informatice ERP acopera activitati complexe. Oricat de intuitiva ar fi o aplicatie, vei vrea sa poti intreba pe cineva care sunt cele mai bune practici de initializare si de utilizare. Pentru aceasta, echipa de asistenta Synapsa te poate ajuta, pe mai multe canale de comunicatie.

Chatul din aplicatie

Cauti un anumit "buton" sau functiune? Vorbeste cu un consultant, direct in chat-ul din aplicatie.

Programul de asistenta este L-V 9-17. In acest interval ne gasesti online si te putem ajuta direct sa gasesti functiuni, sa configurezi date, sa introduci documente sau orice alta problema legata de utilizarea aplicatiei. Daca lucrezi mai tarziu scrie-ne in chat si vom gasi mesajul tau a doua zi la prima ora.

In chat poti adauga poze din aplicatie si fisiere cu informatii utile – de exemplu, exporturi sau importuri de date din/in aplicatie.

Email

Daca problema necesita o descriere mai ampla, scrie-ne un mesaj pe email. Scrisul este de multe ori preferabil conversatiei telefonice, pentru ca in scris ideile trebuie structurate mai clar. Nu orice subiect este usor de inteles prin telefon si exista posibilitatea ca interlocutorul sa inteleaga altceva decat mesajul care a fost intentionat.

Telefon

In chat se rezolva cel mai bine inclusiv problemele urgente. Problema este transmisa catre consultantul care te poate ajuta cel mai bine. Daca totusi este urgent si problema este dificil de descris in chat, atunci ne auzim la telefon.

Conectare prin Teamviewer sau Anydesk

Consultantul respecta reguli de confidentialitate stricte. El are acces la datele din firma ta, la fel ca si tine, pentru a te putea ajuta sa lucrezi in cele mai bune conditii si sa iti dea cele mai bune solutii. El poate accesa aplicatia odata cu tine, atunci cand faci o sesizare, prin orice canal. Daca problema nu este identificata astfel, atunci se deschide o conexiune la distanta prin Teamviewer sau Anydesk, astfel incat asistentul sa vada ce se intampla pe ecranul tau.

Synapsa este web-based si experienta de lucru este aproape identica pe diferite dispozitive. Ceea ce difera, sunt particularitatile dispozitivului si respectiv modul in care acesta interactioneaza cu alte dispozitive atasate:
- Dimensiunea ecranului – aplicatia se redimensioneaza
- Imprimante
- Case de marcat
- Alte dispozitive: cititoare de cod de bare, scannere, cantare, etc.
Pentru lucrul cu acestea, este necesara uneori conectarea la distanta. Pentru lucrul cu casele de marcat, este necesara instalarea unui modul local, de interfata cu casa. Acesta nu stocheaza date, ci doar interfateaza relatia cu casa de marcat, in regim de imprimanta fiscala.

Important: Daca doresti rezolvarea rapida a intrebarilor, problemelor sau sesizarilor, spune-ne cat mai clar informatiile relevante despre acestea.