Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Analiza si Raportare

Synapsa BI integreaza o serie de facilitati pentru analiza bazei de date creata odata cu desfasurarea activitatilor curente ale firmei in cadrul aplicatiilor ERP.

Aplicatia este web-based, la fel ca si intregul sistem Synapsa ERP.
Nu este necesar sa fii la birou pentru a analiza situatia firmei si a fi in orice moment la curent cu aceasta.

Mai mult, Synapsa este ideal pentru companiile cu puncte de lucru aflate la distanta, pentru ca este special creat pentru a putea permite orice structura administrativa, astfel incat, in orice moment sa se poata extrage rapoarte de eficienta pe: centre, puncte de lucru, departamente, echipe, persoane.

Functiunile sunt organizate in 2 aplicatii, iar ariile de functionalitate acoperite sunt urmatoarele:

Indicatori

  • Formule definite interactiv
  • Un indicator poate fi extras pe un interval ales interactiv de luni, ani
  • Rezultatele sunt grafice si/sau tabelare
  • Rapoarte grafice de evolutie
  • Ponderi
  • Rapoarte asociate de drill-down
  • Seturi de formule complexe P&L (Profit & Loss/ Profit si pierdere)
  • Bugete

Generator de rapoarte

  • Definirea interactiva a rapoartelor tabelare, pornind de la seturi de date
  • Rezultatele sunt grafice si/sau tabelare
  • Un raport poate fi extras pe un interval ales interactiv de luni, ani
  • Evolutii, ponderi
  • Top-down
Exploatarea bazei de date

Aplicatiile de analiza si raportare exploateaza baza de date creata cu ajutorul tuturor celorlalte programe din suita ERP.

Tabloul de bord

Graficele create cu ajutorul programelor de analiza pot sa fie incluse in tabloul de bord, pentru a le avea la indemana, organizate dupa diverse criterii, ca de exemplu: Analiza Achizitii, Analiza vanzari, Profit pe centre, s.a.