Basic
€+TVA/luna /utilizator
Standard
€+TVA/luna /utilizator
Premium
€+TVA/luna /utilizator
Enterprise
Cere oferta
Pentru orice caracteristici diferite, solicita oferta personalizata.
Fie ca firma este mai mare, fie ca are necesitati pentru customizari, dezvoltare de aplicatii sau integrari
speciale.
Portofoliul de aplicatii Synapsa cuprinde si alte aplicatii nelistate in tabelul de mai jos.
Sau poate doresti instalare On Premise?
Asteptam solicitarea ta.
0787 554646
0787 452266
sales@synapsa.ro
chat
Te ajutăm să testezi Synapsa
- Timp de 14 zile
- Poți vedea o firma Demo, deja populată cu date
- Poți începe pe o firmă nouă
- 1 prezentare prin Teamviewer/Zoom
- 1 oră de asistență
- Asistență în chat/email/telefon
- Asistență la configurare
- Documentație online
- 3 conturi de acces diferentiate
- Testează funcțiunile [Synapsa Premium]
Testează cu asistență
ONLINE GRATUIT
Întreabă-ne orice în perioada de testare
€0
Pachete de aplicații
Servicii incluse in abonamente si tarife aplicabile pentru servicii suplimentare
Servicii/Pachet |
Basic |
Standard |
Premium |
Acces online la aplicatie
Securitate, disponibilitate, confidentialitate
|
|
|
|
Actualizari frecvente pentru imbunatatirea aplicatiei |
|
|
|
Actualizari legislative |
|
|
|
Asistență prin chat, telefon, email, conectare Teamviewer/Anydesk
L-V 9-17,
in cuantum de pana la:
|
|
|
|
Tarif asistenta suplimentara |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
Customizari |
de la min.6 utilizatori |
|
|
Tarif customizari |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
Un sistem ERP+CRM acoperă o activitate complexă.
De aceea, oricât de intuitiv si documentat ar fi el, vei
vrea să știi ca cineva îți poate spune care sunt cele mai bune practici de configurare si utilizare pentru firma ta.
Costurile pe care le-ai avea, lăsând echipa să se descurce singură, ar fi mult mai mari.
Pachete de servicii de implementare (Success Packs) si tarife aplicabile pentru servicii suplimentare
Servicii de implementare/Pachet |
Basic |
Standard |
Premium |
Analiza proiectului |
|
|
|
Definire roluri de acces si drepturi initiale |
|
|
|
Asistenta la configurarea centrelor de cost/profit |
|
|
|
Asistenta la configurarea grupurilor de confidentialitate |
|
|
|
Asistenta la importul datelor initiale din fisiere excel
(Formate cadru standard in Synapsa + formate standard de export din alte aplicatii populare - intreaba de aplicatia ta veche)
|
|
|
|
Import de date initiale din alte aplicatii (sql)
(Numai pentru Enterprise, contra cost)
|
|
|
|
Integrare cu website - platforme populare
(intreaba daca este creata integrare pentru platforma pe care o folosesti))
|
|
|
|
Integrare cu curieri
(intreaba daca este creata integrare pentru curierii cu care lucrezi))
|
|
|
|
Integrari cu alte platforme online (prin API)
(nu se fac integrari cu aplicatii desktop, vezi "Upload de date curente"))
|
|
Customizare contra cost |
Customizare contra cost |
Customizari pentru "upload de date curente" exportate din alte aplicatii
|
|
Customizare contra cost |
Customizare contra cost |
Instruirea utilizatorilor individual prin chat, telefon, email, conectare Teamviewer/Anydesk,
referinte catre documentatia online
|
|
|
|
Instruirea utilizatorilor in grup prin conferinta Teamviewer
(Instruiri on-site pentru grupuri mari de utilizatori - contra cost)
|
|
|
|
Numar total de ore de servicii de implementare/pachet
(Poti achizitiona mai multe pachete)
|
|
|
|
Pachet de implementare (success pack) - pentru abonament lunar
(Se achita o singura data)
|
€+TVA valabile 2 luni |
€+TVA valabile 3 luni |
€+TVA valabile 4 luni |
Pachet de implementare (success pack) - pentru abonament anual*
(Se achita o singura data)
|
€+TVA valabile 2 luni |
€+TVA valabile 3 luni |
€+TVA valabile 4 luni |
Tarif servicii suplimentare de implementare |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
Tarif customizari |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
€+TVA/ora |
Întrebări frecvente
Un utilizator reprezinta un cont de acces in Synapsa, autentificat cu nume, nume_utilizator si parola. Se poate numi si "cont de utilizator".
De obicei, numele utilizatorului este cel real, ex. nume=Ion Popescu, nume_utilizator=ionpopescu.
Numele utilizatorului nu este, de obicei, "contabil" sau "vanzari" sau alta denumire a postului - sau "toti" :). De ce? Orice operatie produsa in Synapsa
poarta data/ora si utilizatorul care a operat/modificat/sters o inregistrare. In acest fel se poate stabili intotdeauna responsabilitatea individuala.
De obicei contul de utilizator este personal. In acest fel se pot stabili si drepturile individuale. De exemplu, casiera Maria de la Magazinul 2 nu trebuie sa aceseze nimic altceva din
sistem decat casieria respectiva. Nici salariile, balanta societatii, banca sau vanzarile, si nici alte casierii de la alte magazine.
Daca se folosesc mai putine conturi de utilizatori decat persoane reale, atunci nu se pot stabili drepturi de acces diferentiate suficient si nici responsabilitatea individuala.
Cere oferta pentru numarul de societati pe care il doresti.
Numarul de societati cu care poate lucra un utilizator in Synapsa nu este limitat de capacitatea aplicatiei, ci de
resursele necesare pentru: serverul de date si serviciile aferente, de asistenta, mentenanta si suport. Nu conteaza numai numarul de inregistrari produse de
un grup de firme, ci si numarul de firme, pentru ca fiecare trebuie implementata separat, are spete diferite de activitate, are declaratii fiscale diferite, etc.
Numarul documente pe luna inseamna numarul mediu de documente emise sau primite in cursul unei luni, din categoriile: facturi, avize, contracte, comenzi, oferte, proforme,
NIR_uri, bonuri de consum, certificate de garantie, etc - orice constituie un document emis sau inregistrat in ERP.
Acest numar de documente ne da anvergura activitatii firmei, in functie de care se evalueaza dimensiunea bazei de date, precum si necesarul de servicii de implementare si asistenta.
Reprezinta numarul de intrari si iesiri de produse din stocuri (de ex.5K = 5000 de linii de intrare sau iesire in/din stoc
in decursul unei luni), dar si listele de produse ofertate, listate in proforme, in comenzi, etc.
Acest numar de intrari/iesiri ne da anvergura activitatii firmei, in functie de care se evalueaza dimensiunea bazei de date,
precum si necesarul de servicii de implementare si asistenta.
Acest numar de intrari/iesiri este evaluat separat de numarul de documente, pentru ca exista posibilitatea ca o firma sa aiba numar mic de documente,
dar un numar mare de intrari/iesiri. De exemplu, la un singur import (o factura de achizitie) se opereaza 500 de sortimente de produse in sotc.
Poti trece de la abonament lunar la anual oricand.
Poti trece de la abonamentul anual la lunar oricand, dupa expirarea unui abonament anual.