Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

4 factori cheie in alegerea momentului potrivit pentru trecerea la Cloud

{alt}

Mulți  antreprenori sunt  receptivi într-un mod firesc la a cumpăra sau upgrada sistemul ERP existent fără să stea pe gânduri, dacă nu sunt mulțumiți cu rezultatele și costurile pe care aceasta le implică. Însă, oricât de multă scalabilitate și  flexibilitate ar promite un nou ERP în cloud, există și leaderi de afaceri care deși simt presiunea noului normal, nu se simt pregătiți pentru a face trecerea la Cloud. Deci cum știi când și dacă este momentul potrivit?

Motivele care te rețin sunt cel mai probabil teama de încălcare a securității datelor, pierderea confidențialității, sau chiar  așteptarea unui OK de la organismul de reglementare. Cei care au făcut deja trecerea, au luat în considerare potențialele riscuri dar au decis că avantajele migrării datelor depășeau cu mult costurile pe care le implică, astfel încât deși este probabil să existe și incidente,beneficiille acumulate  pe parcurs merită  tot efortul.

Trecerea la Cloud este inevitabilă în contextual actual dar momentul luării deciziei depinde de 4 factori esențiali și anume:

Infrastructura existentă  

Unul dintre beneficiile clare ale trecerii în Cloud este ieșirea din caruselul upgrade-urilor. Sistemele ERP moderne se bazează pe o listă lungă de sisteme și infrastructură. Pentru a obține cele mai multe rezultate de la programul tău de ERP-ul , va trebui să actualizezi și baza de date, capacitatea programului de e-mail, versiunile curente de Office,etc. Fără actualizarea acestor componnente cheie este posibil să nu obții toate beneficiile disponibile pentru afacerea ta.

Hardware-ul existent

Fă un inventar rapid al echipamentului existent: servere, hardware-ul de desktop și sistemele de operare/software-ul necesar. În multe cazuri, cerințele pentru noul hardware vor depăși capacitățile sistemelor existente. Actualizarea la o versiune nouă de software va impune și o actualizare a infrastructurii. Trecerea la Cloud înseamnă că poți să elimini necesitatea de a achiziționa echipament hardware nou.

Capital vs Costuri de operare

Sistemele on-premise sunt mijloace fixe, ceea ce înseamnă că toate costurile pentru sisteme și implementarea lor trebuie să fie contabilizate în mod adecvat în bugetul de capitaluri. În Cloud însă, acestea devin  costuri lunare de operare. Trecerea la Cloud îți poate aduce și o creștere a flexibilității, deoarece poți adăuga noi utilizatori oricând, bazându-te numai pe nevoile tale.

Avantaje competitive

Schimbarea rareori se întâmplă într-un mediu vid. În timp ce tu iei doar în considerare migrarea datelor în Cloud, competitorii tăi au acționat deja. Influențează acest lucru și trecerea ta la Cloud?Probabil că nu dar în timp ce tu eziți să o faci, în fiecare lună avantajul lor crește. Există timp să îi ajungi din urmă, dar cît de mare este avantajul pe care îți permiți să-l lași?

Este necesar să iei în considerare și clienții, furnizorii și angajații tăi. Care este percepția din afară asupra companiei, produselor și serviciilor tale? Imaginea cu siguranță nu înseamnă totul dar capacitatea de a atrage noi oameni în compania ta s-ar putea să depindă de felul în care te prezinți: old-school sau în pas cu tendințele secolului 21.

Va face toată lumea această trecere la Cloud? Cu siguranță nu. Dintr-o multitudine de motive,vor exista și câțiva care se vor rezista curentului. Pentru majoritatea celor care încă se opun, există motive întemeiate dar pe măsură ce infrastructura ta se învechește, aceste motive se diminuează.

Synapsa ERP are scopul de face tranziționarea în mediul Cloud, cât mai blândă, printr-o sistematizare intuitivă, o interfață prietenoasă cu utilizatorul, și sute de funcțonalități menite să îți simplifice munca. Dacă  utilizezi o tehnologie învechită sau care nu mai face față nevoilor impuse de “noul normal” din cauza supraîncărcării cu informații, atunci acești 4 factori cheie te vor ajuta să iei o decizie.