Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site. Politica de utilizare a cookie-urilor

Definirea Companiei

In aceasta aplicatie se defineste structura companiei, care este utilizata in toate celelalte aplicatii din sistemul ERP.

Scopurile definirii acestei structuri pot fi:
- posibilitatea ca echipele aflate in diverse puncte de lucru sau departamente sa lucreze in aplicatie numai in cadrul centrului respectiv - cu alte cuvinte, toate inregistrarile acestora sa fie repartizate pe acele centre
- posibilitatea ca anumiti utilizatori sa fie asignati automat pe anumite seturi de configurari incluzand: casierii, carnete de facturi si chitante, serii de numere de nir-uri, etc.
- posibilitatea de a obtine rapoarte din diverse domenii, repartizate pe centre.

De obicei, in cadrul implementarii, echipa Synapsa asista la configurarea structurii cu sfaturi despre cele mai bune practici.

Principalele functiuni. Integrarea in sistemul ERP

Nomenclatoare generale in toate aplicatiile

  • Nomenclatoare de parteneri comerciali (apar si in alte aplicatii, pe diferite roluri)
  • Articole de buget sau tipuri de venituri/cheltuieli
  • Tari, judete, orase
  • Tipuri de documente si alte nomenclatoare generale.
  • Configurari pentru casuta de email folosita de aplicatie pentru a trimite documente atasate la e-mail direct din paginile de rapoarte ce pot fi tiparite sau exportate in pdf (sau alte formate).

Elemente de structura companiei

  • Centre si subcentre. Centrele pot fi definite in structura arborescenta - adica un centru poate avea un numar nelimitat de subcentre, care pot avea si ele la randul lor subcentre pana la orice nivel
  • Puncte de lucru sau Sucursale
  • Un punct de lucru /sucursala are (in aplicatie) toate atributele unei entitati juridice separate: cod fiscal, nr. in Reg. Comertului, adresa, reprezentant, cont bancar, s.a.
  • Un centru sau subcentru poate fi asociat cu un punct de lucru
  • Departamente. Un departament poate fi asociat direct la un punct de lucru.
  • Gestiuni. O gestiune poate fi inclusa intr-un grup de gestiune.
  • O gestiune poate fi asociata direct la un centru.
  • Grupuri de utilizatori. Utilizatori inclusi in aceste grupuri.
  • Asocierea dintre utilizatori si salariatii companiei (sau parteneri, daca se doreste)
  • Un grup de utilizatori poate avea acces la un grup de gestiuni. De exemplu, grupul de utilizatori de la punctul de lucru din Sibiu are acces numai la gestiunile aferente acelui punct de lucru, incluse in grupul de Gestiuni Sibiu.
  • Grupurile de utilizatori pot avea si alte configurari asociate, ca de exemplu, carnete de facturi
  • Definirea punctelor de vanzare POS. Acestea necesita configurari referitoare la: casierii, gestiuni, liste de preturi si elemente de contabilizare.