Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Integrari cu alte aplicatii online. Studiu de caz: Holfin Insurance Reinsurance Broker (ex Piraeus Broker)

{alt}
Anumite domenii de activitate necesita aplicatii specifice, pe care sistemele ERP nu le acopera de obicei. Este cazul brokerilor de asigurari, de exemplu.

Sistemele ERP se ocupa in principal cu partea centrala a activitatilor, incluzand contabilitatea, gestiunea si alte procese interne. Synapsa acopera si multe alte activitati, inclusiv de managementul relatiei cu clientii, atat in general cat si in mai multe industrii de nisa. Dar in situatia in care beneficiarul are deja o aplicatie specifica unei industrii de nisa in care activeaza, atunci Synapsa se poate integra cu aceasta. 

Holfin Insurance Reinsurance Broker S.A. a fost infiintata in anul 2006, ca parte a grupului Piraeus Bank. Pana in octombrie 2020, compania a activat sub numele de Piraeus Insurance Reinsurance Broker Romania S.A., fiind un jucator dinamic pe piata brokerajului de asigurari.

Acest proiect are doua particularitati:

1. Contabilitatea brokerilor de asigurari difera de contabilitatea comerciala in ce priveste functionalitatea anumitor conturi importante, ca de exemplu 401- Furnizori. A fost necesar sa se dezvolte anumite customizari pentru a rezolva aceasta functionalitate, in conditiile pastrarii integritatii si flexibilitatii bazei de date.

2. Beneficiarul foloseste aplicatia 24Broker “Cea mai utilizata platforma de brokeraj in asigurari din Romania”. Aceasta permite ofertarea si emiterea electronica a politelor de asigurari + alte functiuni de gestionare a relatiei cu clientii, agentii, s.a.
Pentru a fluidiza activitatea si a elimina redundanta operarii in contabilitate, echipa Synapsa impreuna cu cea de la 24Broker au realizat interfatarea celor doua aplicatii.

Interfata a fost realizata prin API (ce inseamna API?).

Interfata permite atragerea in Synapsa a tuturor tranzactiilor din 24Broker si “traducerea” lor in inregistrari in contabilitate, in baza politicilor contabile prestabilite. Toate acestea, in conditiile in care se gestioneaza analitic informatiile referitoare la polite, clienti, conturi bancare, facturi, incasari si plati in valute diverse.