Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Cum iti mai merge firma? Mai exact?... (Intrebari din agenda unui manager)

{alt}
Intrebări din agenda unui manager

Cum iți mai merge firma? Mai exact?...

In firmele din Romania, indiferent de anvergura și cifra de afaceri, de la cațiva și pană la sute de salariați, se simte din ce in ce mai mult necesitatea analizei profitabilității. Firmele mari au avut intotdeauna preocuparea de a face analize complexe, dar pentru cele medii sau chiar mici, niciodată acestea nu au fost mai necesare ca acum.

Piața este competitiva in orice domeniu și pe orice nișă cat de mică.

Cumpărătorii (noi toți, in ultima instanță) sunt din ce in ce mai conștienți ce doresc și mai avizați despre ce este posibil să primească și mai ales la ce standarde. Argumentele ce fac diferența hotăratoare la alegerea unui furnizor sunt adesea amănunte subtile.

Confruntand provocarea de a demonstra in fiecare zi un bun raport calitate-preț, firmele din orice domeniu sunt puse in situația de a avea nevoie să analizeze in detaliu orice amănunt care ar putea modifica acest raport sensibil. Si toate astea, bineințeles, menținandu-se profitabile - pentru că, evident, obținerea profitului este rațiunea de a exista a unei organizații comerciale. Chiar dacă pe termen scurt firma are profit minim sau pierdere, nu poate rezista prea mult astfel.

In condițiile in care firma trece de nivelul la care patronul poate ține sub control elementele cheie de analiză a activității in agenda lui sau in Excel, in lipsa unui sistem coerent de analiză, acesta se vede pus in situația de a nu mai putea ști cu claritate și la timp indicatorii de performanță ai firmei.

Care este marja comercială optimă, pe categorii de produse?

Prețurile de vănzare trebuie să fie nici prea mari, pentru a fi competitive pe piață și nici prea mici, pentru a nu scădea sub pragul de rentabilitate. Care sunt prețurile pe care le putem stabili?

Care este ponderea cheltuielilor in totalul cifrei de afaceri? Cum putem micșora cheltuielile? Pe care dintre ele?

Acestea sunt numai cateva dintre intrebarile obișnuite pe care și le pune managerul unei firme.

Mai mult, cum se poate face indiferent ce optimizare, fără a ști care sunt cifrele, atat situația actuală cat și istoricul/evoluția/tendința lor?

 

 

La aceste intrebări poate să răspundă Synapsa ERP - acesta este "job-ul" lui preferat. Să culeagă tot timpul informații brute și să dea inapoi răspunsuri procesate, inteligente, la intrebările "dure" ale managerilor.

Synapsa este un sistem specializat:

- sa culeaga informațiile in așa fel incat celor care le introduc să le fie ușor să facă acest lucru zilnic, ca și parte a activității curente

- să fie accesat de oriunde, cu drepturi de acces diferențiate, in funcție de rolurile oamenilor in firmă

- sa răspundă cu rapoarte complexe pe diferite nivele ierarhie, competență, detaliu sau sinteză

- sa furnizeze rapoarte specifice pe puncte de lucru, tipuri de venituri sau cheltuieli, departamente, contracte, lucrări sau orice alte centre de cost/profit.

 

 

Dacă din agenda managerului dispar detaliile, atunci rămane mai mult loc pentru răspunsurile la intrebările cele importante.

 

Cum iți mai merge firma? Mai exact?...

Sistemul Synapsa e invățat să răspundă la aceste intrebări.

Intreabă-l și tu.