Folosim module cookie pentru a oferi cea mai bună experiență de navigare pe site.
Politica de utilizare a cookie-urilor 

Automatizare circuite de facturare si gestiune - Studiu de caz Avant`Sys Green Energy (Bucuresti)

{alt}

Avant’Sys Green Energy a implementat Synapsa incepand cu iulie 2021.

Fie că vorbim de echipamente de încălzire (cazane, pompe de căldură, etc.), fie că vorbim de echipamente de climatizare (chillere, centrale de tratare, ventiloconvectoare, aeroterme etc.) sau de echipamente specifice aplicatiilor industriale (panouri radiante, generatoare de căldură, destratificatoare etc.), toate acestea individual sau asociate în solutii complexe, ne permit asigurarea confortului termic de care avem nevoie în orice aplicatie din domeniul rezidential sau tertiar. Selectia unor echipamente de calitate ce înglobează tehnologiile noi, eficiente si ecologice, de la parteneri externi de renume mondial, oferă garantia unor solutii inovative, durabile si economice.

Ca si sistem, acest domeniu de activitate implica achizitia de echipamente din tara si din import, proiectarea sistemelor, asamblarea si livrarea catre clienti, insotita de serviciile de instalare. Intrucat se lucreaza la comanda, multe dintre sistemele livrate sunt unicate.

Iata cateva dintre provocarile acestui domeniu de activitate:

1. Facturare permisiva

Facturarea trebuie sa fie permisiva in privinta textului articolelor vandute si a explicatiilor aferente, intrucat fiecare ansamblu vandut are specificatii unice.

2. Scadere de gestiune a facturilor

La momentul facturarii: Synapsa permite scaderea de gestiune odata cu facturarea ansamblelor astfel incat pe factura apare numele ansamblului, iar din gestiune se scad piesele componente. Formularul de introducere a facturii asista utilizatorul pentru a trece cu usurinta prin acest proces de selectie a pieselor componente, alegandu-le direct din stoc.

Ulterior emiterii facturii: La momentul facturarii exista posibilitatea ca piesele componente sa nu fie aprovizionate fizic sau NIR-urile sa nu fie inca operate. In aceasta situatie, descarcarea de gestiune a facturii se poate face ulterior. In descarcarea ulterioara, programul inregistreaza iesirea asistata a pieselor in ordine FIFO.

Synapsa tine evidenta exacta a facturilor descarcabile si nedescarcate, inclusiv punandu-le si in evidenta in culori diferite in lista facturilor. Serviciile si avansurile din facturi sunt evidentiate separat.

3. Livrari, avize de insotire a marfii

Acestea pot fi insotite de descarcarea scriptica din stocuri sau nu, pot avea preturi tiparite sa nu. Sistemul pune in evidenta descarcarile astfel incat stocul este intotdeauna sub control.

4. Contabilizare instanta

Toate documentele se inregistreaza in contabilitate instant, in perfecta corelatie si cu miscarile din stocuri.

5. Serii si certificate de garantie

Orice piesa/dispozitiv in stoc poate sa aiba seria proprie. In functie de aceasta este evidentiata sa trasabilitatea acestuia si se inregistreaza si in certificatul de garantie – care este emis din synapsa, impreuna cu toate celelalte documente.

6. Evidenta profitului brut la nivel de contract/comanda

Pentru a inregistra comenzile, in Synapsa exista doua structuri: comenzi sau contracte. Comenzile sunt preferabile pentru livrarile de marfuri. Contractele sunt mai potrivite pentru lucrarile mai mari sau unicate.

Pentru contracte este definita o structura in care se poate vedea in orice moment tabloul complet al tuturor lucrarilor in curs, in care sunt puse in evidenta:

- valoarea contractului(comenzii), avans facturat/incasat, rest de facturat/incasat

- date de productie sau livrare

- status (configurabil)

- fisiere atasate (fotografii, schite sau texte)

- campuri de observatii text

- responsabili, agenti

- materialele consumate din gestiune

- cheltuieli cu manopera

- marja comerciala calculata la valoarea cheltuielilor/ valoarea contractului

- liste de facturi, incasari, bonuri de consum

si alte informatii.